O φόβος που αισθάνεστε καθώς το Σαββατοκύριακο τελειώνει λέγεται “blues της Δευτέρας” – αυτή η ληθαργική αίσθηση στην αρχή της νέας εβδομάδας.

Η μετάβαση από ένα διασκεδαστικό Σαββατοκύριακο στη ρουτίνα της Δευτέρας μπορεί να είναι πολύ απογοητευτική, λέει ο Wyatt Fisher, PsyD.

Αν διαπιστώσετε ότι αισθάνεστε υποτονικός ή καταβεβλημένος τη Δευτέρα το πρωί, οι ακόλουθες στρατηγικές μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αυτά τα συναισθήματα.

Συνεχίστε να φροντίζετε τον εαυτό σας όπως την υπόλοιπη εβδομάδα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου

Μερικές φορές, αυτό που κάνει δύσκολες τις Δευτέρες είναι ότι συχνά αφήνουμε πίσω μας όλες τις συνήθειες διατροφής, ύπνου και άσκησης από το απόγευμα της Παρασκευής κιόλας, λέει η σύμβουλος Kathryn Ely.

Εάν πίνετε περισσότερο, τρώτε comfort food και έχετε τελείως διαφορετικούς τρόπους ύπνου και αφύπνισης το Σάββατο και την Κυριακή, πιθανότατα θα αισθανθείτε λίγο έξω από τα νερά σας τη Δευτέρα το πρωί.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να κάνετε ένα μικρό διάλειμμα τα Σαββατοκύριακα. Αλλά προσπαθήστε να βρείτε μια ισορροπία που σας επιτρέπει να χαλαρώσετε, ενώ συνεχίζετε να ακολουθείτε τις συνήθειές σας.

Αποσυνδεθείτε το Σαββατοκύριακο
Τα blues της Δευτέρας μπορεί να είναι ένα σημάδι ότι πρέπει να έχετε αυστηρότερα όρια μεταξύ δουλειάς και διασκέδασης.

Αν ελέγχετε συνεχώς τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το Σαββατοκύριακο αντί να χαλαρώνετε, θα ”καταρρεύσετε.”

Για να κόψετε τη συνήθεια, προσπαθήστε να απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις αλληλογραφίας σας την Παρασκευή και να διώξετε για δύο έστω ημέρες, οποιαδήποτε προβλήματα σχετίζονται με την εργασία.

Μην παρεκκλίνετε πολύ από το ωράριό σας
Ακούγεται προφανές, αλλά αν δεν έχετε ξεκουραστεί το Σαββατοκύριακο, αυτό θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πώς θα αισθάνεστε τη Δευτέρα το πρωί. Η απώλεια των συνιστώμενων 7 έως 9 ωρών ύπνου μπορεί να σας κάνει χαλάσει πολύ τη διάθεση.

Η Ely συμβουλεύει να κρατάτε το πρόγραμμα του ύπνου σας και να ξυπνάτε τις ίδιες περίπου ώρες κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, για να αποφύγετε την απορρύθμιση του εσωτερικού ρολογιού σας.

Ξεκινήστε κάποιες δουλειές που έχετε να κάνετε μέσα στο Σαββατοκύριακο (αλλά μόνο εάν είναι απολύτως απαραίτητο)

Ενώ το Σαββατοκύριακο είναι ιδανικό για να αφήσετε πίσω το άγχος, δεν είναι πάντα εύκολο να αγνοήσετε τελείως αυτά που έχετε να κάνετε.

Αν γνωρίζετε ότι θα έχετε μια εξαντλητική εβδομάδα με π