Η εγγραφή στο γυμναστήριο σίγουρα είναι ένα κίνητρο για όποιον προσπαθεί να χάσει βάρος ή να αποκτήσει μυϊκό τόνο, αλλά με την πάροδο του χρόνου αυτό το κίνητρο αρχίζει να εξασθενεί. Για παράδειγμα, οι εγγραφές στο γυμναστήριο αυξάνονται τους πρώτους μήνες του έτους, αλλά μετά από μερικούς μήνες οι άνθρωποι που πηγαίνουν στο γυμναστήριο είναι όλο και λιγότεροι.

Η καλή προπόνηση δεν προϋποθέτει απαραίτητα την παρουσία σας στο γυμναστήριο. Είτε δε βγαίνετε οικονομικά είτε για άλλους λόγους, υπάρχουν αποτελεσματικοί τρόποι άσκησης που δεν περιλαμβάνουν το κτήριο του γυμναστηρίου.

Χορός
Αν βρίσκετε τον χορό διασκεδαστικό, σας έχουμε καλά νέα. Ο χορός μπορεί να κάψει περίπου την ίδια ποσότητα θερμίδων με το τζόκινγκ.

Υπάρχουν πολλές μορφές χορού που καίνε πολλές θερμίδες: το Zumba, το hip hop, η salsa, το μπαλέτο κλπ. Τα οφέλη του χορού είναι ότι αρχικά, έχει μικρότερη επίδραση στις αρθρώσεις σας, ωστόσο εξακολουθεί να παρέχει οφέλη για την υγεία σας και να ενισχύει τους μυς.

Πολλά γυμναστήρια προσφέρουν κάποια μαθήματα χορού. Αν η τιμή είναι ένα εμπόδιο για να πάτε στο γυμναστήριο μόνο και μόνο για ένα πρόγραμμα, ίσως και να υπάρχει η επιλογή να πληρώνετε διαφορετική συνδρομή –ερευνήστε το.

Κολύμπι
Το κολύμπι αποτελεί εξαιρετική προπόνηση η οποία ενισχύει το καρδιαγγειακό σας σύστημα, και όχι μόνο, ενδυναμώνει τον κορμό, τα χέρια, την πλάτη και τα πόδια σας.

Το κολύμπι είναι ακόμα μία άσκηση που καίει πολλές θερμίδες. Εάν προτιμάτε το κολύμπι από το γυμναστήριο, μη διστάζετε.

Αντί να πηγαίνετε στο γυμναστήριο για μια προπόνηση 30-60 λεπτών απλώς για να πάτε, με το να βγαίνετε σε εξωτερικούς χώρους για να ασκηθείτε, θα κάνετε καλό και στο μυαλό και στο σώμα σας.

Εάν χρειάζεστε περισσότερο κίνητρο για να βγείτε έξω για τρέξιμο, εγγραφείτε σε μαραθώνιους ή ομάδες τρεξίματος. Η άσκηση με μια ομάδα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να παραμείνετε πιστός στην προπόνησή σας.

Βίντεο με ασκήσεις
Είτε από το YouTube, είτε από μια εφαρμογή γυμναστικής είτε από ένα DVD, έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε προπονήσεις που μπορείτε εξασκήσετε από την άνεση του σπιτιού σας.

Εάν δεν θέλετε να αποχωριστείτε τη θαλπωρή του σπιτιού σας για να πάτε γυμναστήριο ή να βγείτε για τζόκινγκ, τα βίντεο προπόνησης μπορεί να είναι μια εύκολη εναλλακτική λύση.

Ορισμένα βίντεο έχουν διάρκεια μόλις 7 λεπτά και άλλα με πιο παραδοσιακές προπονήσεις έχουν διάρκεια 30-60 λεπτά. Μπορείτε να προσαρμόσετε πραγματικά την προπόνηση στην προτίμησή σας, επειδή υπάρχουν τόσες πολλές διαθέσιμες επιλογές, και το καλύτερο είναι ότι οι ασκήσεις αυτές παρέχονται δωρεάν.

Ομάδες
Αν νοσταλγείτε τις ημέρες που συμμετείχατε σε μία αθλητική ομάδα στο σχολείο, η ένταξη σε ένα αθλητικό πρωτάθλημα ενηλίκων θα μπορούσε να αποτελέσει μια διασκεδαστική εναλλακτική λύση για γυμναστική.

Παραδείγματα τέτοιων ομάδων μπορεί να είναι: το ποδόσφαιρο, το βόλεϊ ή το μπάσκετ.

Εξειδικευμένα στούντιο
Η επιλογή ενός εξειδικευμένου στούντιο είναι επίσης μία καλή εναλλακτική αντί του γυμναστηρίου. Τα εξειδικευμένα στούντιο γίνονται όλο και πιο δημοφιλή και μπορεί να είναι πιο οικονομικά σε σχέση με ένα τοπικό γυμναστήριο.

Αυτή η επιλογή είναι καλύτερη για εκείνα τα άτομα που αισθάνονται ότι η συμμετοχή σε γυμναστήριο είναι ακριβή, καθώς πρέπει να πληρώνουν υπηρεσίες που δε χρησιμοποιούν. Σε ένα εξειδικευμένο στούντιο θα πληρώνετε μόνο για τα μαθήματα που προσφέρονται, τίποτα περισσότερο. Από πιλάτες μέχρι pole dancing και yoga, οι επιλογές είναι άπειρες και σας περιμένουν να διαλέξετε.

Γράφει: Σπανού Κατερίνα
Συντάκτης – Δημοσιογράφος

www.iatronet.gr