Η εγγραφή στο γυμναστήριο σίγουρα είναι ένα κίνητρο για όποιον προσπαθεί να χάσει βάρος ή να αποκτήσει μυϊκό τόνο, αλλά με την πάροδο του χρόνου αυτό το κίνητρο αρχίζει να εξασθενεί. Για παράδειγμα, οι εγγραφές στο γυμναστήριο αυξάνονται τους πρώτους μήνες του έτους, αλλά μετά από μερικούς μήνες οι άνθρωποι που πηγαίνουν στο γυμναστήριο είναι όλο και λιγότεροι.

Η καλή προπόνηση δεν προϋποθέτει απαραίτητα την παρουσία σας στο γυμναστήριο. Είτε δε βγαίνετε οικονομικά είτε για άλλους λόγους, υπάρχουν αποτελεσματικοί τρόποι άσκησης που δεν περιλαμβάνουν το κτήριο του γυμναστηρίου.

Χορός
Αν βρίσκετε τον χορό διασκεδαστικό, σας έχουμε καλά νέα. Ο χορός μπορεί να κάψει περίπου την ίδια ποσότητα θερμίδων με το τζόκινγκ.

Υπάρχουν πολλές μορφές χορού που καίνε πολλές θερμίδες: το Zumba, το hip hop, η salsa, το μπαλέτο κλπ. Τα οφέλη του χορού είναι ότι αρχικά, έχει μικρότερη επίδραση στις αρθρώσεις σας, ωστόσο εξακολουθεί να παρέχει οφέλη για την υγεία σας και να ενισχύει τους μυς.

Πολλά γυμναστήρια προσφέρουν κάποια μαθήματα χορού. Αν η τιμή είναι ένα εμπόδιο για να πάτε στο γυμναστήριο μόνο και μόνο για ένα πρόγραμμα, ίσως και να υπάρχει η επιλογή να πληρώνετε διαφορετική συνδρομή –ερευνήστε το.

Κολύμπι
Το κολύμπι αποτελεί εξαιρετική προπόνηση η οποία ενισχύει το καρδιαγγειακό σας σύστημα, και όχι μόνο, ενδυναμώνει τον κορμό, τα χέρια, την πλάτη και τα πόδια σας.

Το κολύμπι είναι ακόμα μία άσκηση που καίει πολλές θερμίδες. Εάν προτιμάτε το κολύμπι από το γυμναστήριο, μη διστάζετε.

Αντί να πηγαίνετε στο γυμναστήριο γι