6 απλές καθημερινές συνήθειες για να βελτιώσεις δραστικά την υγεία σου



Τα τελευταία επιστημονικά ευρήματα αποδεικνύουν πως το μόνο που χρειάζεται για να βελτιωθεί δραστικά η υγεία μας είναι μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα μας και λίγη παραπάνω διασκέδαση!
Δείτε παρακάτω μερικές προτάσεις για αλλαγές που προτείνουν ειδικοί και μπορείτε να ξεκινήσετε ακόμα και σήμερα.

Μη σκέφτεστε την γυμναστική ως γυμναστική

«Η ομάδα μου πραγματοποίησε μια απίθανη έρευνα στην οποία περπατήσαμε με κόσμο για ένα χιλιόμετρο λέγοντας σε κάποιους πως πρόκειται για άσκηση και σε άλλους για μια βόλτα για διασκέδαση. Έπειτα φάγαμε όλοι μαζί μεσημεριανό και παρατηρήσαμε πως η ομάδα, η οποία ήξερε πως είχε βγει «βόλτα» κατανάλωσε κατά τα 35% μικρότερη ποσότητα από το επιδόρπιο σε σχέση με την ομάδα που βγήκε για «άσκηση». Αν σκέφτεστε την φυσική δραστηριότητα ως γυμναστική, τότε θέλετε περισσότερο να επιβραβεύσετε τον εαυτό σας. Αντίθετα, αν αντιμετωπίσετε την άσκηση διαφορετικά, όπως π.χ. ως προσωπικό χρόνο, δεν θα έχετε την ίδια τάση. Προσωπικά, πλέον, σκέφτομαι την γυμναστική σαν μια γιορτή. Λέω στον εαυτό μου «πολλοί στα 50 τους δεν μπορούν να το κάνουν».
Brian Wansink, PhD, διευθυντής του Cornell Food and Brand Lab και συγγραφέα του βιβλίου: Slim by Design: Mindless Eating Solutions for Everyday Life

Καταναλώστε Μαύρη Σοκολάτα


«Όταν νιώθω νωθρή ή έχω ανάγκη για κάτι γλυκό αναζητώ μαύρη σοκολάτα, η οποία αποτελείτε από 70% κακάο – περιέχει φλαβανόλη, η οποία συμβάλλει στην καλή υγεία της καρδιάς και η υψηλή περιεκτικότητα της σε κακάο σημαίνει πως δεν έχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης. Επίσης, παίρνω αρκετή ενέργεια και από την καφεΐνη ».
Mehmet Oz, MD

Ενισχύστε το δέρμα σας με Βιταμίνη C

«Χρησιμοποιώ μια ενυδατική προσώπου με βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην πρόληψη της οξείδωσης του δέρματος που καταστρέφει τον ελαστικό ιστό και το κολλαγόνο. Αναζητήστε προϊόντα που περιέχουν 10% βιταμίνη C —είναι αρκετό για να απολαύσετε τα θετικά αποτελέσματα. Σιγουρευτείτε πως τα προϊόντα που επιλέγετε αποθηκεύονται σε αδιαφανείς και αεροστεγείς συσκευασίες ώστε η βιταμίνη C να μην οξειδώνεται καθώς με αυτό το τρόπο χάνει την επίδραση της»
Judith Hellman, MD, New York–δερματολόγος

Διαλογιστείτε

«Παλαιότερα δυσκολευόμουν πολύ με τον διαλογισμό. Όσο και να προσπαθούσα δεν μπορούσα με τίποτα να καθαρίσω το μυαλό μου. Ο δόκτορ Herbert Benson, όμως, μου έδωσε μια πολύ χρήσιμη συμβουλή: Το κλειδί δεν είναι να καθαρίσεις το μυαλό σου τελείως, αλλά να επικεντρωθείς μόνο σε ένα πράγμα, το οποίο να σε ηρεμεί. Για εμένα είναι η λέξη απαλός. Πλέον, όταν επικεντρώνομαι σε αυτή τη λέξη το μυαλό μου καθαρίζει και μπορώ να διαλογίζομαι μέχρι και για 15 λεπτά»
Sanjay Gupta, MD, νευροχειρούργος και ιατρικός ανταποκριτής CNN

Κάντε τον ύπνο προτεραιότητα σας

«Τα δεδομένα σχετικά με το πως επηρεάζει ο ύπνος την υγεία της καρδιάς δείχνουν πως η έλλειψη επαρκούς ξεκούρασης (λιγότερο από 6-7 ώρες) αυξάνουν τον κίνδυνο για καρδιακά προβλήματα, όπως καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό. Ως εργαζόμενη, μητέρα, η οποία προσπαθεί να διατηρεί και τη φόρμα της, ξέρω πόσο δύσκολο είναι να απολαύσει κανείς έναν καλό βραδινό ύπνο. Αλλά έχω σαν προτεραιότητα μου να κοιμάμαι τουλάχιστον 7 ώρες ακόμα και αν αυτό σημαίνει να παραλείψω το γυμναστήριο για να κοιμηθώ το πρωί λίγο περισσότερο».
Tara Narula, MD, καρδιολόγος

Απολαύστε ένα πιάτο μόνο με λαχανικά

«Όταν τα λαχανικά ΄συνδυάζονται με άλλες τροφές στο πιάτο μας συνηθίζουμε να μην τα τρώμε. Για αυτό το λόγο κατά τη διάρκεια του βραδινού γεμίζω το πιάτο μου πρώτα με λαχανικά προτού βάλω οτιδήποτε άλλο. Εφαρμόσαμε αυτή τη στρατηγική σε φοιτητές και παρατηρήσαμε πως όχι μόνο έτρωγαν περισσότερα λαχανικά, αλλά κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες συνολικά».
Traci Mann, PhD, ιδρύτρια του the Health and Eating Lab at the University of Minnesota και συγγραφέα του: Secrets from the Eating Lab


Πηγή: http://www.oprah.com

boro.gr