Τα τρόφιμα που τρώτε ή αποφεύγετε μπορεί να σας βοηθήσουν να ωριμάσετε με χάρη και να μειώσετε τις πιθανότητες να αναπτύξετε ορισμένες ασθένειες.

Καθώς περνούν τα χρόνια, το σώμα μας μεγαλώνει και γίνεται όλο και πιο δύσκολο να διατηρηθεί υγιές. Και αυτό και το μυαλό. Έτσι πρέπει να προσπαθήσουμε δύο φορές πιο σκληρά για να διατηρήσουμε την υγεία μας. Για να το κάνετε αυτό, χρειάζετγαι να προσέχετε τι πρέπει ή δεν πρέπει να τρώτε. Στη δεκαετία των 20 επιτρέπεται να δοκιμάσετε νέα πράγματα και να είστε πιο ελεύθεροι, αλλά αφού περάσετε τα 30, θα πρέπει να αρχίσετε να φροντίζετε τον εαυτό σας περισσότερο από ό, τι κάνατε ποτέ.

Δεν θα αισθανθείτε διαφορετικά στα 20 σας, αλλά στα 30 σας, θα αρχίσετε να παρατηρείτε ορισμένες ανεξήγητες αλλαγές στο σώμα σας που θα σας δυσκολεύουν να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος ή να παραμείνετε γενικά υγιείς. Αλλά τα τρόφιμα που τρώτε ή αποφεύγετε μπορεί να σας βοηθήσουν να ωριμάσετε με χάρη και να μειώσετε τις πιθανότητες να αναπτύξετε ορισμένες ασθένειες. Εδώ είναι 4 τρόφιμα που πρέπει να τρώτε στα 30 σας.

Ψάρι

Η γήρανση φέρνει μαζί της αρκετές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένου του πόνου των αρθρώσεων. Μπορεί να μην συμβεί σε όλους μετά την ηλικία των 30 ετών, αλλά είναι πολύ πιθανό μια γυναίκα να αντιμετωπίσει τέτοια προβλήματα. Μια μελέτη που έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο απεφάνθη ότι η κατανάλωση ψαριών μπορεί να μειώσει τα ένζυμα που τρώνε τον χόνδρο και μπορεί να βελτιώσει την υγεία των οστών. Η κατανάλωση ψαριών μπορεί να επιβραδύνει τον εκφυλισμό του χόνδρου και να μειώσει τη φλεγμονή των αρθρώσεων, δίνοντάς σας έτσι υγιή οστά.

Ξηροί καρποί

Η εξισορρόπηση της επαγγελματικής και προσωπικής σας ζωής μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για τα 30 σας – για κάποιους, είναι η εκκίνηση κάτι καινούργιου όπως η δημιουργία μιας νέας οικογένειας, για μερικούς μπορεί να είναι η αναρρίχηση στην επαγγελματική πυραμίδα και ούτω καθεξής. Για να μπορέσετε να διαχειριστείτε όλα αυτά με τη μέγιστη ενέργεια είναι σημαντική και η κατανάλωση καρπών με κέλυφος, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει στις καθημερινές σας ανάγκες.

Τα καρύδια είναι γεμάτα με βιταμίνη Ε που κρατάει το ανοσοποιητικό σύστημα υγιές και ανθεκτικό. Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Β, η οποία είναι σημαντι