Τρεις τρόποι για να στηρίζετε την καρδιά σας καθημερινά



Η καρδιά είναι ο μυς που δεν κουράζεται ποτέ κι ας «εργάζεται» μέρα-νύχτα σκληρά!


Σκεφτείτε απλά ότι κατά μέσο όρο μία καρδιά αντλεί 5 ή και περισσότερα λίτρα αίμα το λεπτό, χτυπάει 100.000 φορές την ημέρα και συνολικά 38 εκατομμύρια φορές το χρόνο! Είναι η αντλία που προωθεί, μέσω των αρτηριών, το οξυγονωμένο αίμα από τους πνεύμονες στην αορτή και από εκεί σε όλο το σώμα και τα υπόλοιπα όργανά μας. Είναι το μέσο για να λάβει το κάθε μας κύτταρο τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται. Ακριβώς για αυτό, έχουμε καταγράψει για εσάς τρεις απλούς τρόπους που θα σας βοηθήσουν να στηρίξετε επιπλέον τη φυσιολογική λειτουργία της καρδιάς σας, όπως σας στηρίζει και εκείνη καθημερινά!

Επιλέξτε το κατάλληλο συμπλήρωμα διατροφής

Αν ψάχνετε ένα συμπλήρωμα διατροφής* για την καρδιά, η ιδανική επιλογή είναι σαφώς εκείνη που θα περιέχει τα απαραίτητα Ω-3 ακόρεστα λιπαρά οξέα. Τα συγκεκριμένα θρεπτικά λιπαρά έχουν συνδεθεί αναπόσπαστα με την καρδιαγγειακή υγεία, αφού μειώνουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων και τη συσσώρευση θρόμβων στο αίμα.

Η σημασία του ύπνου

Εκτός από το κομμάτι της διατροφής, ένας ακόμη παράγοντας ο οποίος φέρεται να επηρεάζει την καρδιά μας και τον οποίο πολλοί αγνοούν είναι η έλλειψη ύπνου. Αποτελεί μία απόρροια των έντονων ρυθμών της καθημερινότητάς που «επιτάσσει» ο σύγχρονος τρόπος ζωής και σίγουρα αξίζει να τοποθετηθεί κάτω από το «μικροσκόπιό». Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Scientific Reports, μία μόλις εβδομάδα χωρίς «ποιοτικό» ύπνο συνδέεται με βλάβες στην καρδιά λόγω αύξησης στα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης (LDL). Το γεγονός αυτό βάζει αναμφίβολα σήμερα στο επίκεντρο τις διαταραχές του και μας καλεί να είμαστε πιο προσεκτικοί στον τρόπο που λαμβάνουμε υπόψη μας το θέμα της ξεκούρασής μας.

Αποφύγετε βλαβερές συνήθειες


Όπως είναι γνωστό, το κάπνισμα και η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι δύο εξαιρετικά βλαβερές συνήθειες για τον οργανισμό. Αυτό που ίσως δεν είναι ευρέως διαδεδομένο, είναι πως και τα δύο αυτά μπορούν να προκαλέσουν αύξηση της βλαβερής ομοκυστεΐνης. Το συγκεκριμένο αμινοξύ, όταν φτάσει σε υψηλά επίπεδα, μπορεί να γίνει εξαιρετικά επικίνδυνο για τον οργανισμό καθώς είναι υπεύθυνο για σοβαρές καρδιακές επιπλοκές, όπως το έμφραγμα ή το εγκεφαλικό επεισόδιο.

onmed.gr