Χρώμιο στη διατροφή: Τα οφέλη του για τον οργανισμό & σε ποιες τροφές θα το βρείτε



Το χρώμιο υπάρχει παντού γύρω μας: Στον αέρα, στο νερό, στο έδαφος, καθώς και σε πάρα πολλά τρόφιμα.


Το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται το χρώμιο στην τρισθενή μορφή του. Όπως συμβαίνει και με άλλα ιχνοστοιχεία, η ποσότητά του στις τροφές είναι μικρή και ποικίλλει ανάλογα με την έκθεσή τους στο χρώμιο που υπάρχει στο περιβάλλον, αλλά και την έκθεσή τους στο χρώμιο κατά την παρασκευή τους.
Αν και οι επιστήμονες δεν έχουν καταλήξει σε όλες τις λειτουργίες που επιτελεί το χρώμιο στο σώμα, καθώς και τις ακριβείς ποσότητες που απαιτούνται για την επίτευξη της βέλτιστης υγείας, γνωρίζουν ότι είναι απαραίτητο για την ενίσχυση της επίδρασης της ινσουλίνης:
Συγκεκριμένα:
- Βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα

- Βοηθά στον μεταβολισμό των μορίων υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπών μέσω της επίδρασής του στην ινσουλίνη
- Βοηθά στη μείωση του κινδύνου διαβήτη και καρδιαγγειακών παθήσεων
Η ανεπάρκεια χρωμίου μπορεί να οδηγήσει σε κακό έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και υψηλότερο κίνδυνο διαβήτη και καρδιαγγειακών παθήσεων.
Η ανεπάρκεια χρωμίου έχει συνδεθεί με μια διατροφή πλούσια σε επεξεργασμένες τροφές και ειδικά όσες περιέχουν πολλή ζάχαρη.
Προκειμένου να λαμβάνετε τις απαραίτητες ποσότητες χρωμίου, καταναλώνετε τακτικά τις παρακάτω τροφές:




Πηγή: 1mhealthtips.com

onmed.gr