Γιατί μερικοί άνθρωποι χάνουν πιο εύκολα κιλά από τους άλλους;



Το Εθνικό Μητρώο Ελέγχου Βάρους (NWCR) και το Global Healthy Weight Registry (GHWR) εντόπισαν τις συνήθειες των ανθρώπων που έχουν χάσει βάρος και ήταν σε θέση να το διατηρήσουν , καθώς και των ενήλικων που ήταν πάντοτε λεπτοί. Με βάση τις πληροφορίες που έδωσαν αυτές οι δύο ομάδες, υπάρχουν τέσσερις κοινές συνήθειες

1. Τρώνε πρωινό

Εννέα στους δέκα ενήλικες στην έκθεση του GHWR και το 78% των επιτυχημένων ατόμων που βρίσκονταν σε δίαιτα στο NWCR, ξεκινούν με ένα πρωινό γεύμα. Τρώγοντας πρωινό ελέγχεται η όρεξη, και εκείνοι που τρώνε πρωινό καταναλώνουν γενικά λιγότερες θερμίδες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

2. Ανεβαίνουν συχνά στη ζυγαριά

Σύμφωνα με έρευνες, η συμφιλίωση με τη ζυγαριά μπορεί να είναι ένα από τα κλειδιά για επιτυχή απώλεια βάρους. Στην πραγματικότητα, το 75% των εγγεγραμμένων στο NWCR ανεβαίνουν στη ζυγαριά τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, γεγονός που τους επιτρέπει να αναλάβουν δράση αμέσως μόλις παρατηρήσουν αύξηση βάρους. Άλλες μελέτες υπογραμμίζουν επίσης τα οφέλη από την παρακολούθηση του βάρους σας: Τα αποτελέσματα από μια πρόσφατη κλινική δοκιμή έδειξαν ότι οι άνθρωποι που ζυγίζονταν τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα έχασαν (σε διάστημα 6 μηνών) περίπου τρεις φορές περισσότερο βάρος σε σχέση με αυτούς που ζυγίζονται λιγότερο συχνά.


3. Πολύ άσκηση

Ενώ πολλές μελέτες αποδεικνύουν ότι η διατροφή παίζει μεγαλύτερο ρόλο στην απώλεια βάρους από την άσκηση, δεν σημαίνει ότι πρέπει να την αμελήσετε. Σχεδόν το 90% των ατόμων που ασκούνται (της έρευνας από τηNWCR) περίπου 60 λεπτά την ημέρα, τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας, ενώ σχεδόν το μισό - 42% αυτών που ασκούνται τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα.

4. Δεν κάνουν δίαιτα


Μπορεί να ακούγεται δύσκολο να το πιστέψει κανείς, αλλά η αλήθεια για αυτούς που καταφέρνουν να χάσουν κιλά και να τα διατηρήσουν είναι ότι σπάνια κάνουν δίαιτα. Μεταξύ των συμμετεχόντων της έρευνας του GHWR, το 74% απαντούν ότι ποτέ ή σπάνια κάνουν δίαιτα. Τι κάνουν; Επικεντρώνονται στην ποιότητα των τροφίμων (όπως φρούτα και λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες και δημητριακά ολικής αλέσεως), εστιάζουν στο πότε πεινούν ή έχουν χορτάσει και περιορίζουν τις ώρες που κάθονται μπροστά από μια οθόνη.

iatronet.gr