Μικρά ''δωράκια'' για τον εαυτό μας και την υγεία μας



Μπορεί να είχατε δύσκολη μέρα, δύσκολη βδομάδα… Μπορεί γενικά τα πράγματα να είναι δύσκολα τελευταία, και να κάνετε υπερπροσπάθεια για να τα βγάλετε πέρα. Είναι η κατάλληλη στιγμή, λοιπόν, για να πάρετε μια ανάσα και να αγαπήσετε λίγο τον εαυτό σας… Επειδή το έχει ανάγκη. Τα παρακάτω μικρά δωράκια στον εαυτό μας, όχι μόνο θα μας φτιάξουν την διάθεση, αλλά θα βοηθήσουν και την υγεία μας…

Φάτε λίγη (σκούρα) σοκολάτα

Με μέτρο πάντα, αλλά σίγουρα και σε μικρές δόσεις θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα. Η σοκολάτα ούτως ή άλλως δρα με τέτοιον τρόπο, που βελτιώνει άμεσα την διάθεσή μας (άλλωστε, είναι από τα πιο γνωστά comfort foods), αλλά μακροπρόθεσμα, οι μικρές αυτές δόσεις συνεισφέρουν σε καλύτερη κυκλοφορία αίματος, αυξημένη HDL χοληστερόλη και χαμηλότερη αρτηριακή πίεση.

Δοκιμάζουμε αρωματοθεραπεία με λεβάντα

Η αρωματοθεραπεία δεν είναι απλά ένα γιατροσόφι. Έχει αποδεδειγμένα οφέλη για την διάθεσή μας, και ειδικά το άρωμα της λεβάντας, που μπορεί να ανακουφίσει από τα συμπτώματα του στρες.

Δίνουμε ένα φιλί

Αν υπάρχει στην ζωή σας ένα άτομο ξεχωριστό – είτε πλατωνικά, είτε ερωτικά – μια αγκαλιά και ένα φιλί μπορούν να σας ελαττώσουν το στρες, αλλά ακόμα και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας. Ναι, τα φιλιά ενισχύουν το ανοσοποιητικό. Είναι η καλύτερη είδηση που διαβάσαμε τα τελευταία χρόνια.

Τρώμε λίγο τόνο

Ο τόνος είναι εξαιρετική πηγή ω-3 λιπαρών, τα οποία όχι μόνο προστατεύουν την καρδιά και τον εγκέφαλό μας, αλλά μπορούν να επηρεάσουν και την καλή μας διάθεση. Προσπαθήστε να τρώτε λιπαρά ψάρια όπως ο τόνος δύο με τρεις φορές την εβδομάδα.

Κάνουμε ένα μανικιούρ

Ναι, καλά διαβάσατε. Ακούστε όμως και αυτό: Το μανικιούρ είναι ένας σούπερ γρήγορος και φτηνός τρόπος να αισθανθείτε ότι κάποιος σας φροντίζει. Βελτιώνει την εικόνα των χεριών σας, περιλαμβάνει αφή – η οποία είναι χαλαρωτική, για πολύ κόσμο – και μπορεί να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση.

Βλέπουμε μια κωμωδία

Εξηγείται 100% βάσει λογικής. Αλλά το στηρίζουν και έρευνες. Συνεπώς, την επόμενη φορά που θα θελήσετε να χαλαρώσετε, λίγη καλή (ή κακή, όλες οι προτιμήσεις στην κωμωδία είναι δεκτές) κωμωδία θα σας βοηθήσει, καθώς το γέλιο ενισχύει το ανοσοποιητικό και καταστρέφει το στρες. Μάλιστα, υπάρχουν στοιχεία που υποστηρίζουν ότι ακόμα και το να περιμένουμε να γελάσουμε με κάτι μπορεί να ελαττώσει το στρες.

Διαλέγουμε τσάι

Αγαπάμε τον καφέ (για την ακρίβεια, για τα πρώτα είκοσι λεπτά αφού ξυπνήσουμε, ο καφές είναι το μόνο πράγμα που αγαπάμε πάνω στον πλανήτη), αλλά δεν είναι για όλες τις ώρες. Το μαύρο και το πράσινο τσάι έχουν χαλαρωτικές ιδιότητες, συνεπώς το εντάσσουμε στην καθημερινότητά μας.

Κάνουμε σεξ

Μειώνει την πίεση. Ενισχύει το ανοσοποιητικό. Βελτιώνει την αυτοπεποίθηση. Καίει (λιγότερες απ’ ό,τι νομίζαμε, αλλά καίει) θερμίδες. Φέρνει τους ανθρώπους κοντά. Αν έχετε ένα άτομο στην ζωή σας με το οποίο κάνετε σεξ, στείλτε του ένα μήνυμα.

Κάνουμε μια βόλτα στην φύση

Δεν είναι λίγες οι μελέτες που έχουν αποδείξει ότι η επαφή μας με την φύση είναι σημαντικός σύμμαχος απέναντι στα συμπτώματα του στρες. Αν έχετε περιοχή με πράσινο κοντά σας, φροντίστε να κάνετε βόλτες τακτικά, και να εστιάζετε την προσοχή σας σε αυτά που βλέπετε και νιώθετε.

Τρώμε εξωτικά φρούτα


Πλέον είναι πιο εύκολο από ποτέ να τα βρούμε, καθώς τα περισσότερα σούπερ μάρκετ τα διαθέτουν σε χαμηλές τιμές. Και τα οφέλη είναι διπλά: Σωματικά, δεχόμαστε πολλά αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα που μας προσφέρουν τα φρουτάκια αυτά. Σε ψυχολογικό επίπεδο, το ότι τρώμε κάτι καινούριο και εξωτικό – όπως και οι ιδιαίτερες γεύσεις – θα μας κάνει αμέσως να αισθανθούμε καλύτερα. Σε γενικές γραμμές, όταν αντιμετωπίζουμε παράξενη διάθεση, θα εκπλαγείτε με το πόσες φορές το “Φάε ένα φρούτο” είναι η σωστή επιλογή.

iatronet.gr