Πρησμένα πόδια: 5 συμβουλές για να απαλλαγείς οριστικά



Στις περισσότερες γυναίκες τα πρησμένα πόδια είναι ένα καθημερινό φαινόμενο. Πολύωρη ορθοστασία, ένα μακρύ ταξίδι με αυτοκίνητο ή αεροπλάνο, στενά παπούτσια είναι μερικοί από τους πολλούς λόγους που προκαλούν το πρήξιμο των ποδιών.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από την κατακράτηση υγρών στους υποδόριους ιστούς και στην κακή κυκλοφορία του αίματος, κάτι πάντως που, σύμφωνα με τους ειδικούς, σπανίως μπορεί να κρύβει κάτι το ανησυχητικό.

Παρ΄ όλα αυτά, παρακάτω θα βρεις μερικές απλές συμβουλές για να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά το φαινόμενο αυτό:

Σήκωσε τα πόδια

Είναι η πιο συνηθισμένη πρακτική και υπάρχει λόγος για αυτό. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, επειδή συσσωρεύεται αρκετό αίμα στις φλέβες των ποδιών με αποτέλεσμα να πρήζονται, σηκώνοντάς τα ψηλά βοηθάς το αίμα να κυκλοφορήσει καλύτερα στο σώμα, αφού γίνεται αποσυμφόρηση. Εάν είσαι στο κρεβάτι, το να βάλεις ένα μαξιλάρι κάτω από το πόδι που έχει πρηστεί είναι μια πολύ καλή λύση.

Δροσερό νερό


Άλλη μια αιτία για τα πρησμένα πόδια είναι η υψηλή θερμοκρασία, που δημιουργεί θέμα στην κυκλοφορία του αίματος. Σε αυτή την περίπτωση καλό είναι να πλύνεις τα πόδια σου με δροσερό νερό, για περίπου 5 λεπτά.  Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, καλό είναι να ξεκινάς με τις γάμπες, που είναι λιγότερο ευαίσθητες στο κρύο, στη συνέχεια να επιστρέφεις στους αστραγάλους, στις κοιλότητες των γόνατων και να τελειώνεις με τους μηρούς.

Βάλε λεμόνι στα πόδια

Μια εξίσου καλή λύση είναι να βάλεις τα πόδια σου σε μια λεκάνη με νερό για δέκα περίπου λεπτά, προσθέτοντας μια μικρή ποσότητα χυμού λεμονιού. Το λεμόνι και γενικά τα εσπεριδοειδή, είναι γνωστό ότι κάνουν καλό στην κυκλοφορία του αίματος.

Κάνε μασάζ


Το λεγόμενο και «τρίψιμο των ποδιών» έχει κι αυτό ευεργετικές επιδράσεις. Μάλιστα καλό θα είναι να κάνεις ένα μασάζ στα πόδια σου με ένα τζελ ειδικό για την περίπτωση.

Άλλαξε διατροφή

Καλό θα είναι, εφόσον το πρόβλημα είναι μόνιμο, να δοκιμάσεις μια αλλαγή στη διατροφή σου. Δηλαδή, καλό θα είναι να τρως περισσότερα λαχανικά, όπως είναι οι ντομάτες, τα όσπρια και τα κόκκινα φρούτα, που έχουν την τάση να ρυθμίζουν την κυκλοφορία του αίματος. Επίσης, είναι καλό να επιλέγεις αντιοξειδωτικές τροφές, καθώς και αυτές που περιέχουν βιταμίνη C, βιταμίνη Ε και ωμέγα -3 λιπαρά.

Με πληροφορίες από e-sante.fr

boro.gr